JAG ÄR BÄÄÄÄST

utgång på g

Publicerad 2011-05-30 17:27:16 i Min vardag

hejsan söta läsare!
idag har jag haft skola sen var jag med nicole och sara ett tag.
sen drog jag hem t pappa och sånt, vid 4 kom pappa och hämta mej
vi skulle förbi burger king och jag skulle äta där. sen när han skulle
skjusa hem mig så berättade han för mej att en kompis mamma snackat med
han och att min fd kompis hade gått och sagt till sin mamma att jag baxat nån jävla
keps och massa andra saker. bullshit, blir så jävla sur för de är ju fan inte sant. ska
ta ett snack med henne lite senare och javet att du läser min blogg. men nu ska jag dra
ut och möta jemina sen ska vi dra t centrum och vara med sam och några andra, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela