JAG ÄR BÄÄÄÄST

Tisdag 17 maj

Publicerad 2011-05-17 21:21:20 i Min vardag

tja, sorry för dålig uppdatering har inte orkat skriva,
men iaf, kom hem för ungefär en halvtimma sen. varit med
manuel , jemina och dante. vi har inte gjort nått speciellt, eller jo
vi va på bibloteket sen kom en vakt och slängde ut oss, vet inte ens
varför onödigt, så drog vi till centrum och va där. sen så kom sam och hans
kompisar. sen innan de stängde kom jairo och va med oss ett litet tag, sen drog
vi till coop och satt där, sen kom jag hem nyligen, väntar på att bigbrother
ska börja, glömde se de igår . nån som kan berätta vad som hänt?

Kommentarer

Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Publicerad 2011-05-17 21:35:36

Hej :) Nu är vinnaren av det valfria märkesplagget utsedd! Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny sån tävling där du kan valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till den nya tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

Postat av: FREDRIKA PERSSON

Publicerad 2011-05-17 21:37:04

Sv; ja med :D

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-05-18 09:36:46

Hej har du en bra start på denna onSDAG?:)



Just nu har du chans att vinna en valfri vara ex; badmode,jackor,skor,plånböcker,wctjackor och mkt mer från märken som ed hardy, converse, dior,mm,

anmäl dig här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

Postat av: ullie

Publicerad 2011-05-18 10:11:44

följer tyvärr inte det =)

Postat av: Anna med A

Publicerad 2011-05-18 14:35:31

inte mycket :)

Postat av: Denise

Publicerad 2011-05-22 14:15:33

Hej, förlåt för dålig uppdatering haft mycket i skolan osv! men nu är jag back on track! och ska skriva varje dag ;) puss!

Postat av: toves träningsblogg

Publicerad 2011-05-25 23:54:18

Hej! :)

Ja just nu är det inte så enkelt i livet försöker komma över mitt ex..hur ere själv?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela