JAG ÄR BÄÄÄÄST

långt pausbloggande

Publicerad 2011-05-28 13:32:13 i Min vardag

har inte bloggat på ett bra tag nu som ni kanske märkt, har
varit upptagen hela veckan och sånt. igår var jag i ladan med
jemina, dante, jairo, manuel, sam, wasim, mauricio. först gjorde vi
typ ingenting, sen spelade killarna fotboll och jag och jemina kollade på. Sen
kom sara, evelina och mariana, va med dom ett tag sen skulle dom hem.
sen lite senare vid 22.00 drog vi till stationen och skulle lämna sam och wasim,
vi missade tåget och fick vänta tills nästa kom. sen vare några typ 20 åringar
som fråga efter tändare, vi hade ingen. sen snackade vi med ena killen och sånt.
sen kom deras tåg och då drog jag och jemina och lämnade resten av killarna,
sen drog jag och jemina hem, var hemma vid 12 . orkar inte blogga mer nu .
Pusss

Kommentarer

Postat av: Claudia

Publicerad 2011-05-28 13:52:53

-Bra här med :D

vad gör du?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela