JAG ÄR BÄÄÄÄST

shooo

Publicerad 2011-03-14 18:22:37 i Min vardag

varit på fostergrej i helgen då, i fredags gjorde ja inte så mycke, åkte
till foster grejjen så va ja där , kommer inte ihåg exakt vad jag gjorde,
men typ kollade på tv, sen i lördags var jag på "lava" nått pysselställe med
dom på fostergrejen, jag gjorde typ inte ett skit, målade lite skiiittråkig om jag ska
vara helt ärlig, sen när vi kom hem från de så hjälpte jag till med maten, vi käkade
hemmagjord lasange
sen köpte jag godis och kollade på melodifestivalen sen james bond, de var
väll helt okej.
sen i söndags så vad jag på bio och kollade på black swan, den va faktist
ganska bra, de handla om en tjej som gillar att dansa balett sen en dag så blir hon
utvald till typ vita svanen eller vad de vad, sen händer en massa saker.
betyg: 3 av 5
sen när filmen var slut så åkte vi från heron city till täby igen
så gjorde jag och en personal hemgjord chailatte och hemgjord glass.
de va aaaaas gott
sen vid 19.00 så åkte jag hem

Kommentarer

Postat av: m

Publicerad 2011-03-14 20:09:13

sv: tack , mår sådär :( sj?

Postat av: m

Publicerad 2011-03-14 20:46:07

sv: opererades i januari (bytade shunt) och mådde bra då fram tills nu i början av mars men nu börjar jag må dåligt igen tror de är shunten som krånglar ... :'(



Postat av: j'l

Publicerad 2011-03-14 20:49:34

tack desamma! :-)

kolla bloggen, tyck till om jag ska ha en bloggsvars tävling, eller inte.. ? :-)

Postat av: O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Publicerad 2011-03-14 23:55:59

sv: Inte som du ! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela