JAG ÄR BÄÄÄÄST

shooo

Publicerad 2011-03-05 23:03:42 i Min vardag

kom hem runt 9 fett tidigt, trodde att big brother skulle vara fast nej tydligen inte,
gör inte så mycket nu, kollar på tv och har precis käkat donken, as gott
idag har ja varit med nicole och jessica, vi gjorde inte så mycke, först träffades
vi hemma hos mej, så drog vi ner t sigma så köpte ja glass och en påse m, och jessica en cola
tjockisar (a), sen drog vi upp t mej igen, såå gjorde vi lite bus, sen vid 20.30 gick vi hem
jag och jessica tog samma väg. så såg vi en jävla blatte han bah stog och peka fuck you till oss
vi bah kollade förvånat på han, sen han bah vill ni knulla ?så svara vi inte så börja han vissla och grejjer
sen gick han typ mot oss och jessica blev fett rädd så hon skrek och sprang iväg, sen följde hon med mej t
statioil så gick ja hem, sen när ja kom hem så gjorde jag inte så mycket snackade med marcus i telefon.
alla andra va juu så osociala, de va typ allt ja gjort idag dårå hitills.
ska träffa jessica imorn också kanske nicole och sophie också
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela