JAG ÄR BÄÄÄÄST

långt inlägg

Publicerad 2011-03-08 19:43:01 i Min vardag

kom hem för 40 minuter sen, har varit med jessica, ella, nicole
och sophie, vi gjorde typ inget speciellt, vi var ute och så sen
drog vi till sigma och köpte glass så vare nån peddofil som satt och
kollade in oss, sen kollade dom in ella och allt.. sen vid 6 så gick ja och
daniella hem t henne för att hon skulle äta, och dom andra hem till sig,
sen drog jag och daniella ut så gick vi till affären och köpte mer glass,
så var peddofilen där fortfarande, såå satt några blattar också där och glodde
som fan, sen drog jag och ella till kyrkvägen för att " lämna mej " sen kom min
buss 55 så gick ja på bussen, sen när ja va framme där ja bor så vare typ nån
kurd/arab som typ snackade skit om mej, hon trodde typ inte att ja inte kunde engelska
fast jag är bääst på engelska.. not, sen kom ja hem så åt jag spagetti med köttfärsås
och drack te, nu gör ja inget speciellt, jag smsar med marcuus.
puss

Kommentarer

Postat av: Sofie Childs

Publicerad 2011-03-15 13:21:34

Fin blogg du har!



Vill bara passa på att tipsa dig om våra Modellkurser hos In The Light. Du skulle skulle bli jätte snygg på ett proffisionellt taget foto, ståt framför kameran någon gång? Om du är intresserad av att prova på att vara modell kan du läsa mer på http://inthelight.se.



// Sofie Childs

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela