JAG ÄR BÄÄÄÄST

FÖRLÅT

Publicerad 2011-03-26 23:10:37 i Min vardag

förlåt för att jag inte har bloggat, har inte haft tid och så
jag gör ingenting kollat klart på the last song, ska typ snart sova
är trött som fan och har knappt sovit nått i natt.
jag hade tänkt berätta om vad jag gjort i helgen och i tosdags och fredags.

* torsdags; vaknade runt 9, fixade mej och tog bussen till praoplatsen vid 9.45
var där ungefär 10. när jag kom in hängde jag av mej jackan och började jobba.
fick sopa bort allt smuts från golvet och damsuga mattan, sen fick jag tvätta golvet,
göra rent akvariet osv. sen vid 1 så slutade jag. så va jag med kompis, kommer inte ihåg
så mke mer

* Fredags; vaknade samma tid då också, fick göra samma saker, men slutade lite tidigare.
runt 12. så drog jag till bussen och väntade på att den skulle komma. när jag kom hem så
kollade jag på tv, sen var jag tvungen att packa mina saker, för att jag skulle till ett fosterhem
när jag var framme vid fosterhemmet så hjälpte jag till med maten, vi åt nån mat, kommer faktist
inte ihåg, sen spelade vi uno och sånt, och tog en biltur till stan, sen lämna vi av en kille i solna.
sen somnade jag 12.

* Lördag: vaknade runt 8.30 gick upp och duschade sen plattade jag håret och så, sen käka jag
frukost, sen drog jag till en godisaffär och köpte godis. sen kom jag tillbaks runt 12.30 så skulle
vi käka, så åt vi blodpudding de var väll helt okej, sen åkte vi iväg till birka bowling och bowlade
de va fakist ganska roligt, så såg jag en skitsöt kille där, fast han var väll lite för gammal för mej
menmen. sen åkte vi hem vid 4. så spelade jag biljard med filippa. sen kollade jag på en film
som hette unstoppebul eller nått sånt där kommer inte ihåg, sen tapeserade jag och filippa ett rum
fullt med justin bieber affischer. sen åt vi mat, då käkade vi kebab, inte de godaste menmen, åt inte ens
åt kyckling ist, sen vid 7 kom mamma och hämta mej i täby, sen när jag var hemma, kollade jag på
bigbrother som jag missade, sen massa andra filmer som gick på tv. och nu gör jag ingenting.
sitter vid datan på fb och sånt. ska lägga mej snart som sagt

Puss ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela