JAG ÄR BÄÄÄÄST

10 dagar sen jag bloggade ?

Publicerad 2011-06-23 21:29:34 i Min vardag

har haft fullt upp dom här 10 dagarna så har inte bloggat nått.
idag var jag i kista med sophie, vi drog dit vid 1, hon köpte kläder
för lite mindre än 1000 spänn , vi va där till typ 5 sen åkte vi till väsby
centrum och va där till halv 7 , sen drog jag hem, bussen var försenad och
busschafören va helt dum i huvet, han tvärbromsade så att en tjock
tjej som stog framför mig ramlade på mig, hon slog till mig i ansiktet och
jag börja blöda näsblod, sen trampa hon på min fot så jag fick ont som fan.
fast de va ju inte hennes fel heller utan buss chaförens. har käkat lite mat och
sånt men nu vet jag inte vad jag ska göraa. ska läsa bloggar puss :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela