JAG ÄR BÄÄÄÄST

~ Jessica The King Gästbloggar ~

Publicerad 2011-01-29 21:02:37 i ~ Jessica The King Gästbloggar ~

Hejsan! :)

Idag har jag vart me Bästa Annie såklart!
Vi gick typ runt i centrum, sen gick vi hem t mej för jag hade köpt hårfärg så mamma skulle färga mitt hår, men hon är sjuk, så hon pallade inte, då belv jag fett sur/irriterad -.-
Sen käka vi hos mej och typ kolla på film, Sen gick vi hem t hennes pappa, sen va vi där ett tag sen gick vi, för vi skulle dra hem.

Annie har klippte sej idag, de blev fint, men jävligt mkt kortare än förut och annie är typ missnöjd.. :(

Imorgon ska typ Annie iväg, och jag ska t min mamma så ska hon färga håret på mej imorgon, bra!
Sen ska jag typ vara med Daniella imorgon också tror jag, ska färga håret svart/mörkbrunt,
färgen ska vara svart men vi får väll se om det blir svart eller mörkbrunt eftersom jag har ganska ''ljust'' hår.

Aa, det va typ allt jag hade o säga!


Bild på annie i hennes nya frisyr, man ser nt så bra men iaf,



Hennes hår är typ så där kort, som ni ser på bilden, och innan hade hon mkt mkt längre hår,
Och han som klippte henne skulle vara den bästa frisören, så undrar hur dåliga dom andra var.. (?)

Hon sa ju liksom att hon bara ville att han skulle klippa topparna, och sen uppklippt, men han måste
ju typ ha klippt 10-20cm (?)

Aja.. Har inge mer att skriva nu, tror inte jag kommer blogg mer idag, för har inget att skriva om..

Sen kanske det kommer upp en bild på min nya hårfärg imorgon också, hoppas det blir bra!

Puss! / Jessi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela