JAG ÄR BÄÄÄÄST

en kille gjorde den t min syster

Publicerad 2011-01-02 00:47:24 i Min vardag

Jag förlorade mitt hjärta jag förlorade dej
glad att kärlek är tungt men jag gör allting för dej
Vi mötte ett hinder och det var fel på denna väg
Nina Hammarström våran tid sprang iväg
ännu idag har jag smärtan idag
jag lever i förgångda och jag lever där vi va
jag kommer aldrig glömma den kärlek
som lever kvar för jag tänker på dej varje natt
och varje dag men jag måste låta dej och de folken va
livet kändes anorlunda våran kärlek blev begravd
Fan vad jag saknar dej och våra dar
jag älskar dej jag är en ny person idag
Du kommer inte ångra dej har ju känslor kvar
efter två försök blev jag ensam kvar
efter våra stunder har jag frågor utan svar
hoppas du förstår att du är sjukt underbar

Minns du som jag när vi träffades en dag?
Jag svär att jag blev knäsvag kände mej som ett barn
du fick mej att glömma alla mina bekymmer
ber om ursäkt idag från mina fel och mina synder
en gång var okej men två var för mke
mitt hjärta är nu låst och du är den enda som har nyckel
gud skrattar åt mej känns som alla skrattar åt mej
jag är en pajjas i mörkret utan dej
för duvet hur jag mår du har själv sätt mej lida
kan inte sluta tänka på dej fett som kan beskriva
du la handen på min rygg du sa att du va less
trött på mej släss som får annan skit som skätt
jag vet jag behandla dej som skit
jag lyssna på vår låt men den hörde inte hit
allt för våra tider jag kommer falla ner
fan jag bryter ihop jag vill bara se dej le

Kommentarer

Postat av: ellens.se

Publicerad 2011-01-03 14:41:23

hej hur mår du :)?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela