JAG ÄR BÄÄÄÄST

tjatja

Publicerad 2011-02-11 12:30:25 i Min vardag

igår träffade jag bästaste sophie som jag inte träffat på typ 2 månader
för att vi bråkat, fast vi är typ sams igen.. vi gjorde inte så mke, vi drog
till sigma och där satt ett gäng töntar, dom kolla på oss och allt,
sen drog vi hem t mej för att kolla på mean girls 2, vi har inte sätt klart
den än men vi ska se rästen idag när jag har hittat nån mobilladdare
för jag har inge batteri och jag måste få tag på henne...
Idag äre typ snökaos, eller de va de på morgonen, ville vara hemma
men fick inte, och alla bussar va inställda, så jag fick skjus av
moster.. först trodde jag att jag skulle vara med my när dom hämta mej
så jag bestämde mej för att inte fixa mej, sen skjusade dom mej till min skola
så gick runt ofixad.. sen vid 11.30 slutade vi fast jag var kvar i skolan till 11.45
fick skjus av min lärare "lillemor".. kom hem nyss, har inte gjort så mke just nu
sitter vid data, imorn ska jag till nått ställe och sova över där en natt, men hoppas
att de är snöoväder imorn också för då kanske jag slipper att åka dit, så hinner jag
kanske vara med en kompis eller nått :)
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela