JAG ÄR BÄÄÄÄST

tjaaa

Publicerad 2011-02-03 21:30:10 i Min vardag

idag har inte hänt så mke... eller jo har varit med jessica
vi träffades vid typ 6 ungefär sen drog vi t centrum de kanske tog
50 minuter, fast aa vi gick som typ sniglar, sen drog vi till hm för att
kunna köpa en foundation till mej, sen när vi köpt de stängde centrum,
sen drog vi t coop och jag köpte en chokladpudding sen när vi gjort de
drog jag och jessica till bk och åt där, så va vi där till 8 sen drog
vi till busshållsplatsen för att jag skulle se när bussen gick sen kom den 20.13 och
20.45 fast i bestämde oss för att gå ist, för vi orkade inte vänta, sen busringde vi lite
sen kom jag hem 21.00 och nu gör jag inte så mke, sitter vid datan och så, väntar
på att jersey shore ska börja också

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela