JAG ÄR BÄÄÄÄST

rubrik?

Publicerad 2011-02-24 18:17:01 i Min vardag

har haft en chill dag idag, har inte gått till skolan
pga att jag är sjuk. vaknade runt 9 idag för att min lillesyster väckte mej,
satt och kollade på film med henne i typ 1 timma, sen skulle hon iväg
gick till andra rummet och kollade på 3 andra filmer, twilight, titanic & mumien nånting,
alla va väll bra, redan sätt dom ett antal gånger. de tog ett par timmar att
se alla filmer, sen när ja sätt alla filmer drog jag ner och kollar på tv..
just nu väntar ja på att maten ska komma, vet inte riktigt än vad de blir, men är
super hungrig, i kväll ska ja inte göra ett skit, ska kolla på big brother sen ska jag väll
sova för att jag har skola imorn ...
har inte mycket mer att skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela