JAG ÄR BÄÄÄÄST

kom hem nyss

Publicerad 2011-02-06 21:18:41 i Min vardag

har varit med daniella och jessica, först var jag med jessica till kl.6
sen skulle hon äta så åt hon och daniella, sen var jag med dom efteråt
vi drog t sigma centrum och typ inte gjorde ett skit, vi hade mer krig hähä.
sen satt vi i sigma, sen drog vi till ett grill ställe och grillade tidningar, de va skit
roligt, så gjorde jag en liten egen brasa, sen drog vi till mej vid 7 för att jag skulle
kolla bussen, så skulle bussen 20.55 så vi drog till centrum, sen köpte jag tic tak och
en pucko, sen drog jag till bussen själv, så vänta jag 10 minuter sen kom den.
nu äter jag natcho tallrik de är skitgott :)
Pussen♥



Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-02-06 21:27:43

Haha okej :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela