JAG ÄR BÄÄÄÄST

Tidsfördriv

Publicerad 2010-09-17 17:18:51 i Min vardag

Du heter: Annie Hammarström
Smeknamn: Har inget?

Låt som när du är ledsen sörjer till: typ olika :)

Beroende av: pengar ofc ;)

Vad tror folk om dig? fråga dom ?! 

Vad får du oftast komplimanger för? typ olika :)

Hur imponerar man på dig? va dig själv och lägg uppmärksamhet till mig.. 
Brukar du skratta för dig själv? jaa haha, för mig själv, med mig själv och åt mig själv

Var bor du? sthlm,upplands väsby självrå?

Trivs du där? jarå :)

Hur svarar du i mobilen? Hej de är annie, eller vem äre?

Antal timmar sömn inatt: typ 8

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: yesbox
Hur känner du dig nu: uttråkad ;/.
Vanligaste färg på dina kläder: vene

Vad saknar du: gamla tider.

Hade du en bra kväll igår: yes :)

Favorit dryck på morgonen: oboy :)
När brukar du oftast gå och lägga dig: på skoldagar runt 22.00 kanske? på helger och lov går jag och lägger mig när jag är trött

Är du blyg? beror på! 
Sysslar du med någon idrott: Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: aa fast näe :)

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: haha vettefan, va kan man göra?

Är du nöjd med ditt liv: jag ska inte klaga .

Är du bortskämd: Nej?
Vad gör du i morgon: Vara med kompisar :)

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut, de bästa

Vad är det finaste du fått? en andra chans , mina vänner och familj!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: beror på vad som hänt
När grät du senast: Kommer inte ihåg, men de va ett tag sen :)

Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa med kompisar typ ;D.

Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: ja 1.

Är du musikalisk?Nej men älskar musiQ.

Vad dricker du helst när du är törstig: beror på vad jag är sugen på ;D

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja det har hänt

Biter du på naglarna: har precis slutat!

 

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-09-17 18:15:14

hejhej! Tack så mycket, jodå har nackspärr annars är allt bra med mig. Själv? :)

Postat av: Clin

Publicerad 2010-09-17 18:20:57

Tack så mycket =)

Jo här är allt bara bra. Det är ju fredag :P

Själv?

Postat av: emmi

Publicerad 2010-09-17 19:00:04

sv; tack ska du ha! :)

allt är bra med mig, själv då?

Postat av: emmi

Publicerad 2010-09-17 19:39:09

sv; okej! =) ska du se idol ikväll?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela