JAG ÄR BÄÄÄÄST

19.43

Publicerad 2010-09-15 19:53:58 i Min vardag

tjooo.
Nu ska jag berätta om gårdagen och idag.
Igår var jag med sophie och Jessica.
Vi gjorde inte så mycket, satt och chillade vid vilunda gymnasium :).
Sen ropade vi på massa folk & hade  skitkul! hihi.
Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer från igår.
Och idag har jag varit med Jessica & Ella.
Först gick vi runt  i centrum och kollade i affärer,sen gick vi t coop
och köpte jordgubbs cider :D.
Sen drog vi till h&m så jag kunde sminka mej!
Och sen skulle Jessica på nån dans så jag och Ella drog till sigma.
Och vid 6 kom mamma och hämtade mej hos pappa,
för att vi skulle åka iväg t donken.
Sen har jag typ bara varit hemma.
Funderar på att kolla på nån film eller ladda ner nån,
nån som har nått filmtips? :)

Kommentarer

Postat av: Ahlinoz

Publicerad 2010-09-17 18:22:36

Hoppas du beställde ett generöst mål på donken din sticka :D Ladda hem Green zone med Matt damon.. tuung :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela