JAG ÄR BÄÄÄÄST

..

Publicerad 2010-11-23 21:27:35 i Min vardag

Tryck ;)

Jag älskar ju dej jag vill ju vara med dej
jag tänker hela tiden, ja kan inte glömma dej
Kommer du ihåg när vi träffades första gången
du vänta där nere i parongen
du gav mej en kyss, 2 3 4a
de är du som ger mej all lycka
de va kärlek
redan då och du har så vackert hår
vackra ögon,vackert skratt, vackert leende
jag vill ha dej mer för varje dag
du är så underbar
snälla stanna kvar,du får inte gå
du måste stanna i mitt liv annars
blir de skit
mina känslor för dej
växer och växer, va ja känner för dej får ja höra i texter
jag vill vara med dej
tills ja slutar andas, vill inte ha någon annan
du är mitt liv, så mycket mycket mer
jag älskar när du ser på mej och ler
jag är så himla fin, underbar och vacker
behöver inte leta för ja har funnit den skatten
att vara med dej, är så underbart
för du lyser upp min dag
stärker solen och ja lovar vackert väder
du är finast här på denna jorden
utan dej känner ja ingenting,
utan dej skulle kärleken va blind
jag förstår vår kärlek
älskling kom tillbaks mitt hjärta står i brand
jag sitter i sängen tänker på dej
snälla baby dissa inte mej
så drar jag till himlen med den där hissen
jag frågade chans, jag sa att ja fanns
jag tänkte att ja ska bli hans
de går ju som en dans att ta din hand
hjärtat står i brand
man blir större för varje dag som går
känslan av din närhet är doften från ditt hår
de är gömmt i mitt hjärta, ja sa att ja älska dej att du va den rätta
de ska va du och jag tills jag slutar andas
denna låten är till min amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela