JAG ÄR BÄÄÄÄST

Diss

Publicerad 2010-12-21 21:50:55 i Min vardag

TIGGARE:
det är nånting jag verkligen hatar.. folk som tigger 24/7 & sen fatta ingenting, man ha bjudit dom typ 4567890 gånger, men dom ge sig aldrig, vill ni ha nått, KÖP EGET FÖRFAN!!!!! sen att dom aldrig tackar oxå, & att dom aldrig bjuder tillbaka... & detta oxå, när folk typ gå runt & fråga halva stan om dom kan få cigg, för dom "äääär så röksugen & håller på dö" -.- ni är så jävla pinsamma, ska ni ha KÖP EGET! vet ni hur mycket ni skämmer ut er eller ? jag ha ett tips till alla tiggare där ute oavsett va det än gäller KÖP EGET!!!!
COPYCATS:
här ha vi en till pinsam sak, copycats.. jag ha faktiskt en fråga till er, hur kan det va roligt att hålla på ta efter andra? ,( tex. bloggare som jag faktiskt tror det hänger mest copycats efter) va er själva, hur kan det va kul tex att ha en blogg & typ skriva om nån annans liv?bara för att få läsare, man vill väl inte bli känd på nån annan, oxå som ni som provocera för att få läsare, vill ni bli kända som nånting dåligt ? pinsamma ungar..

taget från min andra blogg :)

Kommentarer

Postat av: zandra-en färg i din vardag

Publicerad 2010-12-23 15:13:52

ville bara kika in och önska dig en god jul :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela