JAG ÄR BÄÄÄÄST

19.41

Publicerad 2010-12-23 19:41:52 i Min vardag

tjatja idag har jag gjort julgodis med min mamma och syster de har varit roligt, sen vid 2 drog jag t cetnrum och mötte jessica sen gick vi runt i centrum och köpte lösnaglar, hårspännen och toffsar :D. Sen typ gick vi några varv sen kom några töntar fram t mej och jessica sen dom typ bah varför kollar du snett på mej? fast vi kolla inte enns på henne sen jessica bah ja kollar vart fan jag vill sen hon bah nej de gör du inte typ sen hon bah jo de gör jag sen hon bah kolla inte på mej mer då jävlar jessica bah aha okej hejdå gå nu hon bah nej jag får stå här om jag vill jessica bah aha sen hon bah väx upp skitunge sen jessica bah väx upp själv hon bah ja är mognare än dej jessica bah de syns inte hon bah gick sen kom hon tillbaks sen hon bah gå och lägg dej sen gick hon. sen vare typ en gubbe han bah akta på dej jag ska sitta här och läsa min tidning så flyttade jag på mej fast vi precis tagit platsen fick damp tänlte kasta min klubba på han. Sen drog vi till busshållsplatsen så kom ett jävla cp som bah blablabla man hörde inte ett skit sen kom min buss så gick ja på den så drog den där cp killen i min arm så ja fick ont. sen kom jag hem nyss har inte gjort så mke mer, hejdå :)
btw
IMORN ÄRE JULAFTON WOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela