JAG ÄR BÄÄÄÄST

Sommarskola i svenska

Publicerad 2012-06-27 17:11:50 i Min vardag

Vaknade runt 10, och när jag gick ner för trappan så hade min lillesyster gjort i ordning frukost, en macka, ett stekt ägg, vita bönor, och vaniljyogurt med mussli och ett glas med saft, tycker det var gulligt av henne, och gott var det också, hon är duktig på sånt där och brukar själv göra värsta måltiden till middag, som tillexempel kött med pommes , vitlöks smör och sparris jätte gott. Iallafall så började jag klockan 12.30 så tog 12.13 bussen till stationen och sen gick jag till skolan, fattade ingenting först, vart jag skulle vara osv men de löste sig till slut.. Vi var 3 elever bland 9orna som skulle gå sommarskola i Svenska, så de gick perfekt, när jag kom in i klassrummet så fick jag göra om nationellaprovet i svenska men de gick toppen, sen skulle jag göra ett till nationella prov typ del b/2, men fick ta hem de och göra. höhö. Nu sitter jag hemma vid datan och lyssnar på massa olika låtar på spotify, ska snart börja fixa iordning mig, inte så mycket sen dra till centrum köpa kaffe och glass, och möta moatoa.. Så vi får se vad som händer! kan inte vara ute så länge heller eftersom jag har sommarskola imorn också, då ska jag göra nationella prov i engelska, wäh, så tråkigt.. Menmen sen harj ag ingen skola resten av sommaren såå de är naaajs. Meenmen nu ska jag typ sätta på någon film eller något sånt där, så vi lär nog höras lite senare. Pusspuss!
 

Kommentarer

Postat av: ebbae

Publicerad 2012-06-27 22:10:53

frågestund på bloggen ställ gärna en fråga skulle bli jätte glad om du ställde några http://ebbabieberboman.blogg.se/2012/june/fragestund-1.html#comment

Svar: sv: tacktack, ingen bloggdesign iaf, behövs fixas menmen, detsamma
aldrigannie.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela