JAG ÄR BÄÄÄÄST

hejhopp uppsala imorn

Publicerad 2013-04-29 23:25:40 i Min vardag

Tjenare, har inte bloggat på ett tag, men kände för att slänga in ett inlägg idag iaf.
La mig precis i sängen och ska kolla på ett gossip girl avsnitt sen blire väl att sova för min del.
Imorn är det valborg vilket betyder festa. Ska dra till uppsala med lite kompisar pallar inte va i Väsby känns så tråkigt och jag känner en hel del här i så skulle kännas mycket skönare att komma bort från min ort. Drar till Uppsala någon dag under eftermiddan, kanske 3 eller något? får se, måste fixa akut dricka och lite sådant imorn. Men jag slänger väl inte ett inlägg imorn, blir förhoppningsvis lite mobil bloggning.
Ska starta avsnittet nu så vi lär väl höras imorn. Godnatt

Kommentarer

Postat av: therese pue

Publicerad 2013-05-01 17:20:04

sv: Hej! ja visst är den somrig och fin :) Sjalen är köpt på gina tricot för nån månad sen! Kanske har den inne i affären i sthlm nu, eftersom att dom inte tar in alla plaggen samtidit, affären. Hoppas du hittar den! Kram :)

Svar: tack, ska ta ett kik in på ginas hemsida och leta, tror du att det finns andra färger också? :)
aldrigannie.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela