JAG ÄR BÄÄÄÄST

fakta

Publicerad 2012-12-04 17:26:25 i Min vardag

♥ I West Virginia så får man inte gå till skolan med dålig andedräkt.
Endast en person av två miljarder kommer att leva tills åldern 116.
Den snabbaste maskinskrivaren genom tiderna skrev 211 ord/minut.
Man använder bara 10% av sin hjärnkapacitet.
Högerhänta lever i snitt längre än de vänsterhänta.
En struts öga är större än dess hjärna.
Alla isbjörnar är vänsterhänta.
Kalle Anka var innan förbjuden i Finland på grund av att han inte hade byxor på sig.
Den världskände boxaren Muhammed Ali's riktiga namn är Cassius Marcellus Clay.
Det dör fler människor av bin än av ormar.

Kommentarer

Postat av: linnhahne.blogg.se

Publicerad 2012-12-05 19:18:55

Delta i min julkalender! Ny tävling & vinnare varje dag :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/category/julkalender-2012.html

Svar: låter roligt, får se om man har någon chans att vinna :D
aldrigannie.blogg.se

Postat av: WhoIsThis

Publicerad 2012-12-06 15:35:40

visste jag inte :P där ser man. intressant

Svar: visste jag inte heller innan jag läste det :P
aldrigannie.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela