JAG ÄR BÄÄÄÄST

FIIILM

Publicerad 2012-12-04 01:02:44 i Min vardag

hejsan, ska kolla på sista filmen nu innan jag sover, kommer säkert somna till filmen, fast så trött är jag inte ;). Har studiedag imorn vilket betyder att jag får soova ut första gånger på väldigt länge..
 
Iallafall så har jag bara chillat, hade halv dag i dag så slutade precis efter lunch, dagen var ganska seg. Tog bussen hem vid 12.25 så var hemma 13.25 ungefär, gick förbi ica och köpte choklad och energi dricka. Har kollat på några filmer, shottas, the last song och lite tv. Tröttnar aldrig på dom där  filmerna. Men nu ska jag se på Hannah Montana- The Movie. HAHAHa ajaaaa, men jag skriver  väl något imorn. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela