JAG ÄR BÄÄÄÄST

En söndag hos my

Publicerad 2012-12-09 18:41:34 i Min vardag

tycker alltid söndagar är så tråkiga dagar men den här dagan var faktiskt helt okey, vaknade klockan 12 så fixade jag iordning mig och blev hämtad av nina, hanna och rille så skjutsade han oss till moster, så åt vi tacos med släkten fast mamma saknades. efter det så tog vi det lungt. Nu har jag precis kommithem, ska kolla på julkalendern och sedan solsidan.. Tror inte jag ska ut något idag, har iaf ingenting planerat. 
bild på mig från idag efter att jag färgat håret 

Kommentarer

Postat av: cassandra gigel

Publicerad 2012-12-09 19:42:59

ha en bra kväll finis :D

Svar: thanks ;D
aldrigannie.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela