JAG ÄR BÄÄÄÄST

Sjuuk

Publicerad 2011-11-10 09:35:28 i Min vardag

hej, sitter i skolan framför datan och ska skriva berättelse jag skrev igår, men jag ser nu att
jag glömt att spara det så nu måste jag skriva om helt, och kommer inte ens ihåg vad jag skrev
i min berättelse. iaf vaknade över att jag blev väckt av min låssaspappa och det var meningen
att jag skulle vara hemma men det fattade inte han, så han skicka iväg mig till skolan när jag säkert
har hög feber, och illamånde plus mensvärk, asså jag kommer döööö! Plus att jag satt på mina byxor åt
fel håll och man ser att dom är bak och fram, så pinsamt typ alla i skolan har märkt det också men orkar inte
bry mig.  ska nog gå hem lite senare. men nu ska jag skriva min berättelse hejdå

Kommentarer

Postat av: S I M O N A ^.^

Publicerad 2011-11-10 17:35:47

stackars dig! njae... hade tänkt å städa men blev inte av något.... ojdå..

Postat av: Enya♥

Publicerad 2011-11-11 17:34:50

Sv; Kulit ;p inte mke! Händer i helgen? :)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-11 18:27:29

Äntligen fredag! Vill passa på att önska dig en superhärlig helg! <3

Postat av: mini

Publicerad 2011-11-12 10:33:15

Ännu en gång förlåt! Råkade ta en liten omedveten bloggpaus haha..Förlåt men jag har glömt bort vad vi snackade om..så vi börjar om hahha, vad ska du göra idag då?

Postat av: jennifer

Publicerad 2011-11-12 14:12:54

Hej!

Allr bra med dig? :)



Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela