JAG ÄR BÄÄÄÄST

Centrum

Publicerad 2011-11-03 14:12:42 i Min vardag

tjaa, vaknade runt 11 idag föratt min syster kom in och väckte mig och frågade
om jag ville följa med till centrum, så gick med på det, fixade mig på typ 20 minuter
och efteråt tog vi halv bussen till centrum, vi gick in på din sko lite snabbt sen drog vi
till ett matställe mellan kicks och coop, där köpte vi varsitt kycklingspett med skagenröra
och tillbehör, de va så jävla gott asså. sen 40 minuter senare så drog vi in på gina och kollade
lite på örhängen och kläder, sen drog vi till lilla kiosken och hanna köpte comviq kompis och jag
en pigelin haha. sen tog vi halv bussen till våra pappor, och kom precis hem nu, har typ plockat undan
lite så de ser fräscht ut, brukar annars aldrig städa men aa,

Kommentarer

Postat av: CASSANDRA - tävling!

Publicerad 2011-11-03 18:05:17

allt bra sötis? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela