JAG ÄR BÄÄÄÄST

hejsan bloggen

Publicerad 2012-07-25 14:32:52 i Min vardag

blev väckt vid 12 tiden och då kom pappa med kina mat så det var min lunch, sen åkte vi och tvättade bilen tog en halv timma och de va jätte jobbigt men ändå var de roligt, sen åkte vi till en skoaffär och kollade på nya skor till pappa men eftersom johannamarknaden är imorn så ska han kolla efter nya skor där och ifall han inte hittar något ska han köpa på skoaffären som vi var på, hoppas jag hittar något själv, sen gick vi till mataffären och köpte korv med bröd som vi ska göra om ett tag antar jag. Nu är vi hemma hos bella och oliver, mina kusiner.. Och jag sitter vid datan hähä. Så jävla varmt inne och ute så vet inte vad jag ska göra åt saken. Ska kanske dra och bada med oliver och bella också hähää.. Vet inte mer vad jag kan skriva, men fortsätt läsa mig blogg och kommentera mer, desto mer kommentarer destomer orkar jag blogga höhö ;)

HAHAHA BILDEN PÅ MIG OCH MOA, (DRIV BILD)

Kommentarer

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-07-26 12:27:14

Hej sötnos :) fått en bra start på dagen? Kolla gärna in min Modell blogg i New York city & London :) kramar

Svar: inte direkt bra start på dagen, förkyld osv..
aldrigannie.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela