JAG ÄR BÄÄÄÄST

Ingen rubrik

Publicerad 2012-04-22 13:18:06 i Min vardag

Kom inte på någon rubrik att skriva så därför skrev jag "ingen rubrik" Iaf.
Jag vaknade 11 men låg kvar i sängen till 11.50 sen började jag platta håret och fixa mig lite snabbt, så drog jag ut och tog en cigg med Moa så var vi ute en kvart sen kom jag hem, fixade iordning frukost och nu sitter jag och äter aprikoskräm och blåbärssoppa, muums. Och kollar på Avatar, älskar den filmen. Om 2 timmar ska jag göra chokladmuffins kanske, eller någon chokladmouse eller vad de heter. Så medans ska jag chilla och vila ett tag tror jag. Hihi. Juste jag kom på att vi får gäster runt halv 6, då min mammas kompisar kommer hit och äter med oss. Då dom har med sig sin lilla bebis. Hihihi! Men ska kolla vidare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela