JAG ÄR BÄÄÄÄST

TJA

Publicerad 2011-03-31 20:30:08 i Min vardag

varit i skolan idag eftersom jag blev utkastad från praoplatsen.
idag har jag haft hemkunskap fick hoppa in ist för ronja för att
hon va sjuk. vi gjorde nått bröd och kyckling, de va asgott. min kyckling
blev fan bääst. Sen hade vi läsning läste bert ;). sen hade vi lunch så
vare nån oxgrej åt inte, käkade bara keso och morötter. sen hade jag engelska
efterlunchen och lunchrasten så jobbade jag i min skrivbok sen hade jag läsning igen
så drack jag te ist för att läsa. sen slutade jag, så åkte jag hem till pappa, sen så
hjälpte jag han att flytta :), sen åkte vi förbi burger king igen, ILOVEBK<3.
sen skjusa han hem mej, kollade nyss på bigbrother som jag missa igår

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela