JAG ÄR BÄÄÄÄST

~ Jessica The King Gästbloggar ~

Publicerad 2011-01-30 20:09:28 i Min vardag

Hejsan alla fina! :)

Idag har jag inte gjort speciellt mkt, Först vakna jag, då låg jag bara kvar i sängen och kolla på film.
Sen orka jag nt fixa mej för skulle ändå t mamma och färga håret, så då drog jag t henne.
Då färga hon mitt hår, och det blev svart, ser typ helt jävla fuckat ut -.-
Sen efter det så drog jag och mötte Daniella, och så va vi hos henne.
Sen skulle vi hem, eller jag skulle t min farmor och äta där.

Annie har varit på nått ''fosterhem'' eller nått sånt, så har inte kunnat vara med henne idag, Tråkigt! :(

Har typ inte gjort så mkt mer idag, Nu sitter jag bara här hemma och tråkar framför datan..

Men har typ inget mer att skriva nu, förutom att annie kommer blogga sen/snart tror jag.. Hon sa att hon bara väntar på att Kevin ska bli klar med datan.. Men vi får väll se om hon bloggar eller inte!

Aja, Puss! / Jessi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela