JAG ÄR BÄÄÄÄST

hej

Publicerad 2010-10-02 21:44:43 i Min vardag

hejhej kom hem för ett tag sen, idag har jag varit med sophie
såklart, eftersom jag sov hos henne, igår var
jag & sophie i stan.
vi gjorde inte så mycket där åt på bk hihi. sen vare typ nån kille
som blev tagen av polisen.
sen drog vi till sigma, så orka ja inte träffa en tjej sophie skulle träffa
så va hos pappa ett tag sen drog jag ut.
och sophies kompis va typ skitfull haha de va fett rooligt.
sen hände de några saker, sen kom hennes kompis hem t sophie och var med oss.
sen skulle vi se på film men vi glömde, sen satt vi på en film.
så somna jag och sophie direkt, så typ jenny va kvar, sen drog hon hem.
sen idag var jag med sophie som sagt, vi gjorde typ inte så mycket.
vi var vid sigma, åt pizza. kollade på tv, sen träffa vi jessica, vi drog t bk haha, andra dagen och köpte
cheeseburgare (stavning?) feeett gott, sen såg vi typ nån kille som stylade med sin bil, han såg ut att vara runt 16 år.
sen körde han runt oss typ 2-3 varv, sen köpte vi de ja sa innan, sen vare typ några killar som börja snacka med mej
och jessica, vi ignorerade dom, sen kolla dom som fan.
sophie och jessica följde med mej t busshållsplatsen, men orkade nt vänta på bussen så drog hem, och nu gör jag typ
ingenting, är fett sur på ella åhh -.- hon tog bort mej på bdb, men de är bra för gillar endå nt henne, hon säger
att hon nt är otrogen mot sitt ex, men hela världen behöver nt veta de så säger ingenting, aja ha det så bra :D
hejdå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela