JAG ÄR BÄÄÄÄST

13.31

Publicerad 2010-10-23 13:35:02 i Min vardag

Tjaaa bloggen, sitter vid datan och äter bilar och chips (yy).
ska snart sminka mej, sen ta bussen t centrum. ska träffa
nicole och jessica, sen ska vi dra t sigma och träffa sophie,
vi skulle se film idag, men de blev tydligen ändrade planer.
vettefan vad vi ska hitta på, men nått roligt blir de ju iafall
som alltid asso.
igår var jag med jessica och sophie, sen lite senare på kvällen
träffade vi nicole, så va vi typ vid centrum, sen drog vi upp t sigma.
vi hade fett roligt igår, vi tog bilder och lite sånt, som ja ska lägga upp
på bloggen lite senare.
har typ inget mer att säga, väntar på att nicole ska svara på bdb så
ja kan träffa dom.

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2010-10-24 17:15:24

Nu är det dax för frågestund på min blogg. Har du frågor som du vill ställa till mig som du har gått och fundera på länge eller om du kommer på frågor nu så ta chansen att ställ dom nu =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela