JAG ÄR BÄÄÄÄST

Tjenare

Publicerad 2012-09-27 22:17:36 i Min vardag

Sitter framför datorn,, imorn har jag massor av saker jag ska göra..

Lista:
Först har jag skolan, naturhistoriska med klassen, slutar 12 tror jag..
Efter skolan ska jag till sjukhuset med mamma och nina, kolla upp min mage, rygg ben och armar.. Efter det ska jag till ungdomsmotagningen.
Sola sen med nina i 20 minuter och fylla på mitt solarium kort..
Efter det ska jag förbi centrum köpa en tröja till insparks festen vi har den 4oktober i skolan..
och efter det möta upp ahlino och fixa lite saker.. Sen träffa moa, amanda, jens, shahab och många fler..

Menmen skriver mer senare ..

Kommentarer

Postat av: CASSANDRA

Publicerad 2012-09-27 23:09:29

hoppas du haft en bra dag :D

Svar: ja, hitills har den faktiskt varit bra, men dagen är ju inte slut än. hoppas du får en bra dag ^^
aldrigannie.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela