JAG ÄR BÄÄÄÄST

seg dag, trött osv

Publicerad 2012-09-08 14:12:00 i Min vardag

Tjenare, igår efter skolan drog jag och moa till märsta och träffade viktor och massa andra folk, först var de bara jag viktor, moa och alfons sen mötte vi upp typ 20 andra pers och drog till Patrik sen chillkröka vi.. osv osv osv, sen drog vi hem till viktor och philip och sovde där, somnade typ 2 sen kom 2 kompisar till dom hem till dom så satt vi och snacka där nere i köket sen somnade jag 3 och vakna 9 och då låg jag kvar i sängen osv, kom precis hem nyss sitter och lyssnar på musik osv..

Kommentarer

Postat av: CASSANDRA

Publicerad 2012-09-08 14:38:53

söt bild:D

Svar: hhaa tack :)
aldrigannie.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela