JAG ÄR BÄÄÄÄST

Pressentation om mig själv (för er som precis hittat hit)

Publicerad 2012-09-24 20:41:47 i Min vardag

Hejsan
 
Jag heter Annie Hammarström och är 16 år gammal, född 28 januari 1996. Bor 20 minuter från Stockholm. Bor tillsammans med min mamma, låtsas pappa, och två syskon Nina och Hanna.
 
Det här årer började jag gymnasiumet, går på Spånga Gymnasium som ligger i Spånga, jag går linjen natur~ så kommer få hålla på mycket med djur. Och jag älskar mig klass, alla är så sköna, dom jag umgås med i skolan är alltså dom jag går samma klass med.
 
På fridtiden umgås jag mycket med mina kompisar, min underbara pojkvän och ibland min familj, shoppa och fika gör jag också någon gång.. Så om mitt liv kommer ni få läsa mycket om, om ni nu stannar kvar.. Vilket jag hoppas att ni gör, och älskar att statistiken ökas mer och mer för varje dag..
 
Om ni undrar något är det bara att slänga in en kommentar..
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela