JAG ÄR BÄÄÄÄST

den här helgen

Publicerad 2012-09-30 22:16:34 i Min vardag

den här helgen har jag gjort ganska mycket, men kommer inte ihåg så mycket från fredagen bara att jag solade solarium och det var dubbel upp kampanj, så solade för 20 kronor i 20 minuter, efter det träffade jag amanda och sophie, vi var hemma hos mig osv..
 
Lördags : solade jag med nina och my, efter det sovde jag hos my och sådär
 
Och idag har jag solat solarium, igen.. Solade på bästa solariumet så blev röd/brun, bränt mig på benen och lite på ryggen, drog till solariumet vid 5 sen var vi tvungna att vänta på våran tur i 35 minuter, sen solade jag, hanna, och moa.. Amanda var och väntade på mig i samma solarium som mig, moa var ensam och hanna och helen var i samma. Alla fick färg men moa blev nog brunast av oss alla.. blev lite svartsjuk på henne..
 
Nu kollar jag på Abdution helt forever alone, nog världens bästa film efter shottas dårå.. Ska snart gå och lägga mig.. Har värsta mensvärken, och imorn ska jag snacka med sos och senare kanske träffa min pojkvän vi får se hur det blir med det.. Menmen ska kolla filmen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela