JAG ÄR BÄÄÄÄST

22timmar kvar

Publicerad 2012-09-22 19:46:29 i Min vardag

ÅHhhh, blir fett sur hade skrivit fett mycket och nu måste jag börja om allt för jag råkade radera det..

rubriken säger allt.. 22 timmar kvar tills jag ska hem till pappa och bort från de här äckliga stället... Ska lägga mig tidigare ikväll för att det ska kännar som tiden går snabbare, men vet ju inte om jag kommer kunna somna det märker vi.. Ska nu iaf dricka hemma gjord chailatte, och nej de är inte billiga äckliga te påsar som finns att köpa på lidl, nej de är det inte utan de är riktig god hemma gjord chaite.. Menmen till det ska jag typ äta kladdkaka jag gjorde hiih... inga planer för imorn förutom att när jag kommit bort här ifrån ska jag äta mat med pappa, sen dra till märsta och träffa min pojkvän och köpa icgg. menmen ska gå på toa nu hehehhe....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela