JAG ÄR BÄÄÄÄST

My day

Publicerad 2012-10-29 23:29:10 i Min vardag

Min dag börja med att jag vaknade 8, för att jag trodde att jag hade skola, så var jag vaken till 11, sen börja jag fixa iordning mig, sen drog jag och Amanda till stan och träffade Bella min kusin, sen gick vi runt i affärer och letade efter en bra vinter jacka till Amanda, först drog vi till hollister, jackan hon ville ha fanns inte där, sen drog vi till in och finn köpte lösögonfransar till Hanna och en ansiktsmask, sen drog vi och käka burger king och då kom Zarita dit och var med oss, så drog vi tillbaks till Hollister och då hittade vi jackan hon ville ha, sista storleken i hennes storlek och sista svarta jackan. Så köpte hon den, sen drog Bella, så gick vi till Waynes Coffe (jag och Zarita är stamkunder där) så fick vi rea på våran chailatte, fick betala typ 10 kronor billigare, haha lol.
 
Sen efter det så gick vi runt i affärer osv, sen vid 6 drog vi hem, jag och amanda drog till min mamma satt inne på chattrolette, sen drog vi till min pappa, samma här och lite tibia för mig, sen drog vi till amanda och samma där, chattrolette. Kom precis hem, nu sitter jag vid datan ska snart sätta på en film och sen sova... 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela