JAG ÄR BÄÄÄÄST

Lång dag imorn..

Publicerad 2012-10-02 22:45:43 i Min vardag

Imorn har vi lång dag känns det som iaf.. Först har vi:

Engelska: då ska vi läsa lite, jobba i boken och redovisa våran bok.. Jag valda the hunter games.. Har engelska i 1h 35 minuter..

Svenska: Vet inte vad jag kommer att göra på svenskan, säkert något tråkigt som vanligt, har iaf svenska från 10.45- 12.05

Lunch: Lunch har vi från 12.05- 12.50

Naturbruk: Sen har vi naturbruk ska typ jobba med ekosystem osv, göra en grej i en flaska osv. Har naturbruk från 12.50- 14.00, väldigt lång lektion

Och till slut har vi Studietid, studietiden börjar 14.05  och slutar 15.00 men eftersom jag ska försöka få allt färdig gjort till skolan är slut, så kanske jag får sluta tidigare.. Det vet man aldrig med mina lärare.

Och efter skolan ska jag vara med philip, först dra till solna och träffa en polare med zarre, zandra och sulle typ.. Sen dra mig hemåt och sådär.. Menmen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela