JAG ÄR BÄÄÄÄST

fosterfamilj

Publicerad 2012-10-20 11:03:12 i Min vardag

vaknade vid 10, snart är klockan 11. Har precis ätit frukost, kollat runt på fb och ska snart gå och lägga mig igen. Känner inte för någonting just nu. vill bara åka härifrån eftersom alla andra är så annorlunda och jag känner mig ensam. Får hoppas att dagen går snabb idag ska försöka lägga mig vid 6 idag igen, så går tiden snabbare. Imorn ska jag bli hämtad klockan 3 om pappa hämtar mig. och 7 om mamma hämtar mig, får väl hoppas att ¨pappa hämtar mig. Ska sova hos han från söndag- torsdag/fredag.
 
Btw har inte rökt någonting igår och idag, är så sjukt röksugen men får inte gå ut och röka. Därför önska jag att pappa kunde komma och hämta mig idag, men de kommer han inte göra.
 
Snart ska vi äta lunch, om kanske 1 timma.. Vi ska äta sushi och jag ska hjälpa till att göra den.. menmen ska kolla runt lite bloggar sen får vi se vad jag gör. Byeee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela