JAG ÄR BÄÄÄÄST

Vilkeen natt!

Publicerad 2012-11-19 10:16:26 i Min vardag

Jag och pappa kollade på den nyaste Johan Falk filmen, som har premiär på torsdag.. Sen efter den filmen vad slut skulle jag försöka sova, klockan var 12, men pappa och mia satt och disskuterade till slut somnade jag, sen vaknade jag vid 3, dom satt fortfarande och pratade, sen vaknade jag igeen vid 5.30 dom satt och pratade fortfarande, så smsa jag mamma och sa att hon skulle ringa skolan och säga att jagsjukanmälde mig eftersom jag bara sovit några timmar och visste att mia och pappa skulle sitta uppe hela natten. Sov bara några timmar.. Så nu är jag vaken sitter och pratar med pappa, och sånt. Ska snart kolla på någon film. Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela