JAG ÄR BÄÄÄÄST

'

Publicerad 2012-11-09 23:34:57 i Min vardag

hejsan bloggen, kom in för ett tag sen. Har precis druckit ett glas mjölk och ätit en banan. nu kollar jag på smurfarna som går på tv, värkar helt okey, aldrig sätt filmen tdigare den är halft täcknad.
 
Varit med moa, amanda och ella. Först  var jag med amanda, vi drog till frisören vid 3 och satt där till halv 7, amanda, avblekade håret, sen färgade håret men de blev ingen förändring, sen kom hennes mamma och betalade och lämnade även oss i smedby. Så drog vi till mig, amanda åt burger king hos mig sen gick vi till amanda och var där till 8, så drog jag till mig och käkade, sen träffade jag amanda moa och ella hemma hos moa, så gick vi till bussen tillsammans. Drog till coop fick en ramlösa av amanda sen satt vi utanför centrum och chillade, tog bussen runt väsby osv.
 
Sen  drog jag och amanda till dagiset i smedby en snabbis. Imorn ska jag vara med amanda.. Men nu ska jag spela ice toweer hejråå

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela