JAG ÄR BÄÄÄÄST

Tandläkaren

Publicerad 2012-05-02 12:48:18 i Min vardag

Blev väck klockan 07.00 i morse av min mamma, vi skulle till tandläkaren och vi skulle vara där till 8 så vi åkte från oss halv 8 så vi var framme till 8. fan va mycke åttor. Iaf så fick jag 2 strutor på 2 olika ställen i min mun, sista strutan jag tog gjorde så fruktansvärt ont att jag börja skaka, hela min krapp skaka, jag fick huvudvärk och kände mig spyfärdig och hjärtat började dunka x100 gånger snabbare än vad det brukar, men de släppte efter ett tag. Bestämde frivilligt att dra ut en tand och läkaren sa att de va bra för två anledningar.

Första anledningen:
Jag hade ett hål i tanden, hade lagat den tidigare fastän jag gick till läkaren och lagade tanden hade jag ändå tandvärk därför fick jag en medicin utskriven som hette Citodon det är ett smärtstillande medel,  den hjälpte inte bara mot tandvärk utan också mensvärk, och migrän har jag för mig.

Andra andledningen: Och nu när jag dragit ut tanden så kommer min visdomstand börja växa där wihoo, fast de gör ont i tandköttet måste jag säga, jävligt ont, det spänner som satan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela