JAG ÄR BÄÄÄÄST

Skolish

Publicerad 2012-05-21 12:10:04 i Min vardag

Hejsan, sitter i skolan nu och har lunch rast, känns så tomt utan min mobil :(, men får leva med de tills  på onsdag, 2 dagar kvar + den här, hoppas mamma har ring om tid på danderyds så jag kan ta ut stygnen.. Ni har nog lagt märke att jag snackat om operationen i ALLLA inlägg.. om ni dårå läser min blogg. Iaf så har jag som sagt rast nu, passen innan var so och engelska, hade nationella prov i engelska och själv tycker jag att de gick helt okej men får se vad jag får för betyg, Har matte om 40 minuter och efter det svenska, sen slutar jag. Får se vad jag hittar på efter skolan, ska iaf inte till pappa ska till mamma och ta hand om bebisen..
Men jag skriver nog senare, kanske några tidinställda inlägg idag också, vi får se vad de blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela