JAG ÄR BÄÄÄÄST

Inte världens bästa dag

Publicerad 2012-05-17 20:00:41 i Min vardag

Vaknade 9.45 för att vi skulle till mormor&morfar men vi åkte inte förens 11.30 så de va onödigt att jag gick upp så tidigt, så bråkade jag med min mamma och hon tog min mobil, när vi kom till mormor fick jag min födelsedags peng som var försenad, vi satt och snackade ute på deras trädgård om allt möjligt, inte träffat dom sen julafton och de var ju ett bra tag sen, iallafall så åkte vi därifrån 15.00 och åkte och handlade sallad och pizzor, salladen till mig, och massa gott till ikväll och vi var hemma klockan 4, då gick jag och la mig och vaknade för kanske 1 timma sen. Nu sitter jag och äter glass och är inne på facebook, har precis tagit alvedon mot min operation men de hjälper knappt, men ska göra resten av familjen sällskap.

btw så HATAR jag min såkallade låssas pappa så äckligt dryg och falsk är han oxå, skiter i om han läser dehär

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela