JAG ÄR BÄÄÄÄST

hemgjord pizza

Publicerad 2012-05-19 17:32:30 i Min vardag

Hejsan, gästerna gick för kanske 1 och en halv timma sen, nu håller jag mamma och nina på att göra pizzor, två styckna faktist, en glutenfri till mig och en till resten av familjen, på min lilla runda pizza hade jag 2 olika alternativ för att jagi nte kunde bestämma mig vad jag skulle ha, ena halvan bestog av Bananbitar, curry och bacon samt ost, andra sidan mosarella ost, vanlig ost, tomat och champinjoner. Hoppas båda sidorna blir goda hihi, mammas pizza är en blanding avlite av varje. Min pizza ska in i ugnen nu sen stå där i 15 minuter sen e den så gott som klar. Synd bara att cola saknas sen hade de varit perfeekt, menmen man kan inte få allt man vill i livet.

Ikväll om nina ska ut ska jag få följa med henne ut hihii, så aa, annars äre en lördagskväll hemma med familjen vi får se hur de blir.. Men ska lägga in min pizza i ugnen nu så skriver senare ikväll om jag har något att skriva ^^

Kommentarer

Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

Publicerad 2012-05-19 20:13:54

ha en bra kväll sötis! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela