JAG ÄR BÄÄÄÄST

Donkeen

Publicerad 2012-05-20 18:15:13 i Min vardag

Tjenare, har precis varit ute med familjen, först åkte vi till caty och tommy och visade upp våran nya hund, sen efter det åkte vi till hemköp, köpte en chokladkaka, helnöt. sen åkte vi till donken och jag köpte 2 paket med 3 hot wing i varje påse, såååhääääär goda, aldrig smakat förut faktiskt, min syster tipsa mig om dom, en mellan pommes, vitlökssmör och en mellan Cola, efter de skjutsa vi hem nina och kom hem nyligen!
Nu ska jag kolla lite bloggar, kolla fb, och vänta på bigbrother som ska börja om 3 timmar, drar nog ut ett tag också!

dom kanske inte ser så jätte goda ut på bilden, men dooom e såå  goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela