JAG ÄR BÄÄÄÄST

Back on track

Publicerad 2012-05-28 12:37:45 i Min vardag

tillbaks igen efter helgen, inte kunnat blogga lördag och söndag pga att jag sovde hos sophie, iaf

Fredag: var jag med min syster i centrum, handlade bikini till sommaren, foundation borste, mat och påladdning till mobilen, 1 ros till mamma och 2 bakelser också, förtidig morsdagpresent men gick bra endå. Lämnade presenterna, mötte pappa han lämna en sak till mig, sen kommer jag inte ihåg mer av de, juste på kvällen åkte jag och linn till edsberg och träffade tessan så gick vi runt lite, köpte godis och dricka, kollade när killarna spelade fotboll, var på fritidsgården, chillade och åkte hem redan vid 10, var hemma vet inte vilken tid 11 tror jag, så när jag kom hem åt jag jättegod mat, sallad, sån där vit stor jättegod ost, kött, beanese sås och pommes, till efterrätt, vaniljglass, jordgubbar doppat i mörk och vit choklad sååhär gott, sen la jag mig vid 11.



Lördag: Så träffa jag sophie vet inte vilken tid men vi åkte iaf till kista och handlade, hitta en jättefin "jumpsuit" eller va dom heter på New yourker,så shoppade sophie massor, vi hade 30 minuter på oss att springa runt i 5-6 olika affärer på 30 minuter, och vi hann, sen tog vi tåget tillbaks till väsby köpte nappar och tandborste till hennes brorson, fick skjuts hem, lämnade sakerna, tog me pengar och busskort, tog bussen till donken, käkade, jag åt hotwings, stor pommes, och en liten cola, sophie åt pommes, mellan cola, 2 cheeseburgare och hotwings, fatta om vi blev mätta? aa de blev vi, sen såg ja en gammal skolkompis eller va man ska kalla de haha, så hade vi matkrig med hennes kompisar. Eller aa hon och killarna.

Söndag: Sovde ju hos sophie, somnade 5-6 och vaknade 10 av att dom snackade högt, så fixa vi frukost, sminkade och fixade oss, satte på kläder och drog till centrum, hon köpte en bikini och top från h&m och gina, sen åkte vi till kista, hon köpte massor av skor, tröjor, kläder, aa sånt nödvändigt, sen kom andreas och jocke mina små kompisar, är några månader äldre än dom så stoolt, fast dom e längre än mig :((, i början var de pinsam tystnad men sen börja jag snacka, vi åkte hem till väsby 21.00 tror jag och jag var hemma runt 22.20 eller något.

Läs om ni orkar, inte ens jag orkar läsa HIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela