JAG ÄR BÄÄÄÄST

Vinterdag och nationella prov

Publicerad 2012-03-14 14:26:00 i Min vardag

hejsan, vaknade klockan 8.10 idag, fixade mig osv, drog till bussen. Och när jag var framme i skolan fick jag reda på att vi skulle ha nationella prov i No, ingen hade påmint mig eller nånting så aa. men det gick bra, svarade på exakt allting, jätte lätt tyckte jag att vissa saker var. Sen efter det runt 11 så åt jag mellis sen hade jag tydligen "vinterdag" då vi skulle gå promenad med klassen till norrviken tror jag det var, så satt vi där vid vattnet och käkade jätte äcklig lunch, korv med bröd, och jag frös jätte mycket, dehär var verkligen en misslyckad dag. Sen skulle vi gå tillbaks de tog typ en halv timma, men vi fick iaf sluta tidigare vilket jag tycker vi förtjänar. Kom precis hem från skolan och ica i sigma, var där med sophie en snabbis. Men iaf så kom jag hem nu, ska typ chilla lite med livet innan jag går och träffar upp sophie.

Kommentarer

Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

Publicerad 2012-03-14 16:01:49

ha också NO idag ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela