JAG ÄR BÄÄÄÄST

tjoo

Publicerad 2012-03-25 21:31:59 i Min vardag

Kom hem för en halvtimma sen, kolla jag satt på bussen sen kom de några ungdommar som satte sig längst bak i bussen, dom kalla mig fjortis, och jag är liksom osminkad och allt dedär. Är inte ens fjortis, klär mig inte ens som en, sminkar mig inte heller som en, fattar inte att jag blir kallad fjortis för de, plus jag är 16, inte för att fjortis har någon speciell siffra menmen. Iallafall fick jag nyss höra att mamma har gått och köpt ny mobil, (samsung galaxy s2) och en ipad. Fett me najs. Väntar på tvn nu eftersom mamma skulle sitta och kolla på sitt pogram till 21.45, får ju inte missa bigbrother men har ju redan missat 45 minuter :/. Gu va jag babblar. hejs

Kommentarer

Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

Publicerad 2012-03-25 23:17:34

hoppas du sover gott nu sötis!:D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela